Көңүл ачуу

John Pennisi on Lucchese Mafia Members Getting Life in Prison After He Took Stand (Part 9)

Watch the full interview now, ad-free as a VladTV KGkey Member - kgkey.info/block/mHyZpdyrotl-vKw/video.html
Part 10: kgkey.info/block/1Hl3b7fVjbudz20/video.html
Part 8: kgkey.info/block/lKN9rMS5h6RpwYI/video.html
Part 1: kgkey.info/block/p2CofbG6h5SjuYI/video.html
--------
In this VladTV clip, John Pennisi spoke on mafia members getting life in prison after he took the stand. Pennisi noted that he was sickened to take the stand against the family, and that his testimony against the family was a part of his FBI deal. Watch above.

Жорумдар 

  1. A C

    A C

    14 саат мурун

    A 🐀 saying you have to take responsibility for your actions.

  2. Ab Adawg

    Ab Adawg

    Күн мурун

    🐀🐀🐀🐀

  3. Cordele Georgia

    Cordele Georgia

    2 күн мурун

    So is he waiting to die ?

  4. Wyman Young

    Wyman Young

    2 күн мурун

    He on all the mob snitches 😆

  5. Plug Walk

    Plug Walk

    3 күн мурун

    This dude told just to tell he didnt really need to tell on anybody especially if the family figured out he wasnt a rat.

  6. Mr. Canadian dumbass

    Mr. Canadian dumbass

    4 күн мурун

    Mr. Penis-y looks like the shifty dude who starts pulling a knife out while he's standing behind you, and when you turn around he quickly hides it behind his back and looks at you exactly how the thumbnail looks.

    • horny Lorney

      horny Lorney

      Күн мурун

      Mr Penis? Oh cawd

  7. Young Stunna

    Young Stunna

    4 күн мурун

    “I don’t wanna see your person spend one hour in Jail” yet u tatted on everyone

  8. xXMaGoO316Xx

    xXMaGoO316Xx

    4 күн мурун

    “I’m not a rat” -John

  9. J L

    J L

    4 күн мурун

    I wonder what what the remaining members of the LCN are doing now that the feds are focusing on other things.

  10. alecksmedina1980 and devinmedina2008

    alecksmedina1980 and devinmedina2008

    4 күн мурун

    He look like he carrying the weight of the world on his shoulders

  11. Did my inner peace disturb your Demons

    Did my inner peace disturb your Demons

    4 күн мурун

    This guy is a piece of work! he said he got his self in trouble.... told on everybody.... and you got to take responsibility for the life you chose...gave everybody life and feel bad about it... what the fuck in the world man

  12. Terry Hilliard

    Terry Hilliard

    5 күн мурун

    Vlad doesn't want to interview 69, but interview 5 Mafia guys who all told on someone. 😂😂😂😂😂

  13. Global Plug

    Global Plug

    5 күн мурун

    🌎

  14. BrewCity 2

    BrewCity 2

    5 күн мурун

    I didn't really care for your tone in 1 question and 1 statement, Vlad. Your ending statement of this video specifically. The question itself, for purpose of interview, may not have been bad but tone and NOT just diction communicates a message whether intended or not intended. Perhaps you had no I'll intent and perhaps you're not aware of how your tone may come across at times.

  15. Rappers Digest

    Rappers Digest

    5 күн мурун

    Madness

  16. Jimmy Stain

    Jimmy Stain

    6 күн мурун

    This rat prick just said “in this life you have to take responsibility for your actions.” Clearly you didn’t since you ratted your boys out so you could serve less time or no time at all even though you were doing the same crimes...Why didn’t you take responsibility?

  17. Felipe Alem

    Felipe Alem

    6 күн мурун

    This dude is the ultimate snitch.

  18. Adrian Benfield

    Adrian Benfield

    6 күн мурун

    All these Rats greeting Vlad interviews.. feels like good fellas

  19. Local 005

    Local 005

    6 күн мурун

    At this point just whake the whole mafia everybody went out bad !!!! I see why the cartel hates la cosa nostra

  20. Google Me Chuck

    Google Me Chuck

    6 күн мурун

    lol we call him a rat? so what do you call the dudes who put the snitch jacket on him when he was clean.

  21. Brainwash

    Brainwash

    6 күн мурун

    How the fuck does ANYONE in this day and age trust anyone else???? I know I dont. Motherfucking rats are everywhere and they'll tell on you for everything now

  22. Zigga Music

    Zigga Music

    6 күн мурун

    Damn bro... the mafia really switched itself into irrelevance. Same thing happening in the streets now too tho.

  23. Billy Spinelli

    Billy Spinelli

    6 күн мурун

    He had no choice ? Lolol , this guy willingly walked into an fbi office and just started telling , he wasn’t looking at any time , wasn’t arrested and tryna get his sentence reduced , he just came out of nowhere and started telling , this guy is a scumbag all the way thru !!!

    • BDE compa

      BDE compa

      4 күн мурун

      No mames compa

  24. E

    E

    6 күн мурун

    Vlad was grilling 69 for giving whoever 15 years. Not saying shit to this guy tho. Hot and cold scary ass Vlad

  25. mbill

    mbill

    6 күн мурун

    Loving this interview

  26. East Coast T

    East Coast T

    6 күн мурун

    Shame

  27. Janjicar

    Janjicar

    6 күн мурун

    The mob of rats!

  28. Joshua Ramos

    Joshua Ramos

    6 күн мурун

    Fuck snitches

  29. Monz E

    Monz E

    6 күн мурун

    This guy deep down knows he f'd up

  30. Sjoerd Vermeijden

    Sjoerd Vermeijden

    6 күн мурун

    This guy did everything he could not to rat. He moved away he did everything the mobb just never let him be.

    • BDE compa

      BDE compa

      4 күн мурун

      He he was a made guy and he did a lot but he just wanted to get away

    • Can it be that it was all So simple then

      Can it be that it was all So simple then

      5 күн мурун

      @Sjoerd Vermeijden he absolutely was a made guy.

    • Sjoerd Vermeijden

      Sjoerd Vermeijden

      5 күн мурун

      @Can it be that it was all So simple then He wasn't a made guy either, he was just an associate

    • Relax G

      Relax G

      5 күн мурун

      I agree

    • Jesse Peralta

      Jesse Peralta

      5 күн мурун

      Lol. You're delusional

  31. Brandon Maryland

    Brandon Maryland

    6 күн мурун

    He said it’s not a good feeling testifying against someone but he still did it anyway😂😂😂 stop 🧢 ing

  32. david bailey

    david bailey

    6 күн мурун

    Every single mafia guy on here has grassed, interesting to here there stories but they must struggle to recruit from younger generations now, cause surely all the kids must have fathers and friends with fathers in jail. The glamour has gone.

  33. Redbar Clippers

    Redbar Clippers

    6 күн мурун

    This guy's eyebrows 24/7 😟

  34. CRidahz

    CRidahz

    6 күн мурун

    There goes vlad disrespecting the guest like Vlad isn’t some fucking rat himself.

  35. Tone Cain5

    Tone Cain5

    6 күн мурун

    That's a crazy life and being from BX you dont know who is who so staying strap is a must

  36. Jair Veldhuis

    Jair Veldhuis

    6 күн мурун

    Good stuff, Vlad. Straight milking him, and having him relive it. Although he might not even feel bad... He literally says "prison is part of the life". Smh

  37. Gerald Wilkison

    Gerald Wilkison

    6 күн мурун

    What a piece of fucking shit

  38. Robsim

    Robsim

    6 күн мурун

    You all do know VLAD runs around his house naked every night screaming the "N WORD" with the hard "R"

  39. DJ CUNNIE

    DJ CUNNIE

    6 күн мурун

    Some name. Lol

  40. Michael Ford

    Michael Ford

    6 күн мурун

    Vlad can't get any more rappers on here cause they scared to go to jail so now he just brings on former mafia rats😂😂

  41. Derek Sedgwick

    Derek Sedgwick

    6 күн мурун

    rat beget rat

  42. Luger Shooter

    Luger Shooter

    6 күн мурун

    ("You have no choice Vlad. Absolutely no choice if you are going to tell on your brothers & put them all away for life.") This dude is such a piece of shit! I hate to break it to you buddy. All rats go to HELL. You are going to rot for eternity.

  43. Mike Mal

    Mike Mal

    6 күн мурун

    “Boogsie” or however u spell it is a real one. Turning down 8 months cause mob guys aren’t supposed to take plea deals where they admit the mob exist (even if no one else is implicated)

    • Asparagus

      Asparagus

      6 күн мурун

      @Mason LDN but this wasn’t like last year bro this was probably 20 + years ago

    • Mason LDN

      Mason LDN

      6 күн мурун

      That sounds so stupid ...in the 30s i guess it makes sense to not wanna admit it exist but now it's just facts and everyone knows it so not taking a please for that broken code is stupid

  44. Zeke Tovar

    Zeke Tovar

    6 күн мурун

    “Accept responsibility” but didn’t accept his responsibility/death/consequence🤣🤣🤡

    • john doe

      john doe

      6 күн мурун

      This life ain't for me pal

  45. erickh82082

    erickh82082

    6 күн мурун

    John Penis

  46. Bernard Tremblay

    Bernard Tremblay

    6 күн мурун

    Prison dead or rat there no pride in that life

  47. Jay Zito

    Jay Zito

    6 күн мурун

    Lying fk, he never even met most of the people he took the stand on, he would of told on his mother to stay out of jail, 1 person supposedly put a bad wire on u, so you then rat on everyone and there mother who had nothing to do w it, taking them away from their children, rat piece is shit

  48. Curtis Williams

    Curtis Williams

    6 күн мурун

    if you a snitch glad gone tell everybody you a snitch

  49. Just A Fan

    Just A Fan

    6 күн мурун

    If my mafia crew was gonna kill me I would rat on them there’s no more loyalty if your crew wants to kill you

  50. Matthew Thomas-erwin

    Matthew Thomas-erwin

    6 күн мурун

    THE MAFIA BROKE RULES SO I SNITCHED 😆😆😆

  51. J Marti

    J Marti

    6 күн мурун

    All 🐀 s must die

  52. Duddaman29

    Duddaman29

    6 күн мурун

    No respect for the Italian mob all them took there own down they can't say shit about blacks

  53. joseph

    joseph

    6 күн мурун

    fucking rat

  54. Real El

    Real El

    6 күн мурун

    This dude is the italian tekashi69

  55. ken gordon

    ken gordon

    6 күн мурун

    But u didn't take responsibility for your actions. You decided to take the easy way out🙄

  56. Doodies Duties

    Doodies Duties

    6 күн мурун

    69 interview gotta be in the works now, even tho he didn’t say he felt bad for gettin them cats locked up

  57. Daniel Rojas

    Daniel Rojas

    6 күн мурун

    Did 17yrs. Damn

  58. Young Defiant

    Young Defiant

    6 күн мурун

    Try interviewing a mobster who wasn’t a snitch glad

    • Gallardo Alex

      Gallardo Alex

      6 күн мурун

      He interviewed the biggest don of them all Gianni Russo

    • Chris Dopez

      Chris Dopez

      6 күн мурун

      lol not happening no active guys or even retirees can give interviews............thats a death sentence.only associates could get away with that.

  59. Danny H

    Danny H

    6 күн мурун

    He's a rat, 95% of the people talking crap about this guy would also rat, but those same people wouldn't do the stuff this guy did in the streets.

  60. Alex Nious

    Alex Nious

    6 күн мурун

    👄🎶🐦

  61. Joe C

    Joe C

    6 күн мурун

    This guy should have been a plumber or something.

  62. Dylan Anderson

    Dylan Anderson

    6 күн мурун

    Rat🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

  63. ThePlclark9505

    ThePlclark9505

    6 күн мурун

    He joined the mob after doing 17yrs in prison thats the stupidest shit ever he knew what he was signing up for

  64. Joe Ruiz

    Joe Ruiz

    6 күн мурун

    So why vlad haten on 69?

  65. Someone else

    Someone else

    6 күн мурун

    I’d never trust that hairline

  66. dru Vader

    dru Vader

    6 күн мурун

    This guy should've been known as... "The Sensible Don"

  67. parrmik

    parrmik

    6 күн мурун

    The price of testifying against the mob....a youtube channel.

  68. Manchester Guy

    Manchester Guy

    6 күн мурун

    Mafia dont let non Italians join because they might snitch in the meantime every mafia member snitches or gets killed by his friends!!

  69. Red Pillhood

    Red Pillhood

    6 күн мурун

    Good job MBA AND BUTTONMAN! 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 them! 💘 HOOTIE and JC Show! 💘 John Alite!

    • john Muscles

      john Muscles

      6 күн мурун

      @Red Pillhood speaking to the feds about the life makes you a rat plain and simple.

    • john Muscles

      john Muscles

      6 күн мурун

      @Red Pillhood believe him of you like...im no fool

    • Red Pillhood

      Red Pillhood

      6 күн мурун

      @john Muscles Hootie left a global plea. He didn't rat on others. I do agree many of the others are problematic.

    • john Muscles

      john Muscles

      6 күн мурун

      One thing I will say of all the rats JP is the only one that keeps it straight ... although he fails to tell everybody that he couldn't get work done.

    • john Muscles

      john Muscles

      6 күн мурун

      @Red Pillhood you clowns are hysterical

  70. Ben O'Neill

    Ben O'Neill

    6 күн мурун

    "I felt sick, its like a sickening feeling, i cant explain it" i think the word you are looking for is Shame...

    • Scott R

      Scott R

      5 күн мурун

      Huh

  71. MrJAMESDAD1

    MrJAMESDAD1

    6 күн мурун

    Uhmmmmmmm

  72. Hector Manjarrez

    Hector Manjarrez

    6 күн мурун

    Don tomas bruschetta represent ed the old guard lost half his family in the life there's is no comparison what's so ever bra

  73. Joseph G

    Joseph G

    6 күн мурун

    John is it me or is Vlad easy to dislike

  74. William Hasenbuhler

    William Hasenbuhler

    6 күн мурун

    You are a real punk

  75. William Hasenbuhler

    William Hasenbuhler

    6 күн мурун

    So take responsibility for your own actions instead of being a snitch

  76. William Hasenbuhler

    William Hasenbuhler

    6 күн мурун

    You said that death and life is part of the life right?

  77. William Hasenbuhler

    William Hasenbuhler

    6 күн мурун

    You are a rat

  78. upallnight tv

    upallnight tv

    6 күн мурун

    So u turned out to be what they thought u was 🥴

  79. Eric Martinez

    Eric Martinez

    6 күн мурун

    Vlad talks like he wouldn’t be the first one snitching!!!

  80. THE committee VISION

    THE committee VISION

    6 күн мурун

    Bosco100: another snitch BLOOD

  81. Big Asznee

    Big Asznee

    6 күн мурун

    🐀🐀🐀🐀🐀

  82. Delaware Dada

    Delaware Dada

    6 күн мурун

    A 🐀 go say you gotta take responsibility in life after getting several people life 🤦🏾‍♂️

  83. Miles Davis

    Miles Davis

    6 күн мурун

    Vlad is that kid in school who talks about a fight that he wasn't even at, but still talks like he was there then at the end he says, "I wasn't actually there but that's what someone else told me"

    • Scott R

      Scott R

      5 күн мурун

      But he's makes money doing interviews n u make fun of him..not intelligent

    • Eric Houck

      Eric Houck

      6 күн мурун

      Yet you are here watching the videos

  84. Todd Winthrop

    Todd Winthrop

    6 күн мурун

    Why does this dude look likes he’s going to cry in any second lol

    • Rick Nelson

      Rick Nelson

      4 саат мурун

      look just like a snitch lol

    • abdi Mohamed

      abdi Mohamed

      4 күн мурун

      Looool

    • BDE compa

      BDE compa

      4 күн мурун

      Shit that’s yo opinion

    • Del Boy

      Del Boy

      4 күн мурун

      @Mo 1985 Dư hahaha

    • Mo 1985 Dư

      Mo 1985 Dư

      4 күн мурун

      Del Boy yes thanks 2 Capo di tutti capi vlad

  85. Nunu Lola

    Nunu Lola

    6 күн мурун

    All you guys with negative shit to say. The difference is this man didn't snitch after getting caught up in a case. They accused him of being a snitch on a case he knew nothing of, he then quit the mob being falsely accused. They realized they were wrong yet send bloods to his work who he chased away and then they layed on him to wack him and at that point did he go to the Feds. That's the Luchesse Families dumb fault.

    • New Theory Podcast Network

      New Theory Podcast Network

      6 күн мурун

      Facts

  86. BigTone

    BigTone

    6 күн мурун

    Took the stand three times?? Oh he was TELLIN' TELLIN"

  87. Adonis Zues

    Adonis Zues

    6 күн мурун

    He look more and more like a snitch with each thumbnail

  88. Mikewillfade_it

    Mikewillfade_it

    6 күн мурун

    His demeanor just comes off as a snitch

  89. Khalieff Alegend

    Khalieff Alegend

    6 күн мурун

    🐀 🐀 🐀 he join the mafia and did his dirt then facing real time he said Fuck that. 🎶 🎶 singing to the Fed's like the Mafia does to one ANOTHER.

  90. The Lash Princess

    The Lash Princess

    6 күн мурун

    BIG RAT

  91. DIZZY The Gamer Jit

    DIZZY The Gamer Jit

    6 күн мурун

    That's JOEY LEONE from GTA3

  92. Jose Lainez

    Jose Lainez

    6 күн мурун

    6ix9ine twin brother right here

  93. Guther P

    Guther P

    6 күн мурун

    why not just interview 69 he aint do what these niggas was doing.. boi vlad be on sum weirdo shit

  94. i got game

    i got game

    6 күн мурун

    Oh I wouldn’t have rated if they followed to rules , such bullshit just say your a piece of shit rat .

  95. U Work 4 Me Now

    U Work 4 Me Now

    6 күн мурун

    Rat

  96. Chris Ch

    Chris Ch

    6 күн мурун

    "You have to take responsibility for what you do in this life" bruv u told lmfao where was your responsibility?

    • BDE compa

      BDE compa

      4 күн мурун

      I just don’t wanna hear it from lil niggas that ain’t done any of the things that head grown men have done shit is annoyin

    • Trey King

      Trey King

      5 күн мурун

      yall gotta stop justifying for why it’s cool that these “street figures” ate that cheese 🤦🏾‍♂️ nobody made none of these niggas do the shit THEY did. Ppl jump in street shit knowing that u can die, go to jail, or be betrayed by yo own potnas... so when it happens I don’t want hear Nathaniel about them having kids or nun. NO EXCUSES! Wtf don’t yall understand?! Either do the crime & do the time, or stay tf out the way!

    • Google Me Chuck

      Google Me Chuck

      6 күн мурун

      you put a hit on me. guess what. our lil pack is over. grow up

    • Bxndoo

      Bxndoo

      6 күн мурун

      @Trey King but weren’t they calling him a rat when he dint eat wouldn’t you get mad ?

    • Jack Scofield

      Jack Scofield

      6 күн мурун

      Trey King nah he couldn’t do more time and they brought him back that being said he still ratted

  97. jorika jora

    jorika jora

    6 күн мурун

    Give the whole interview what is this Vladddd, ti chto axuel bliadz, daesh 3 minutnie otrivki..😡😡 chto za dela

  98. E ‘

    E ‘

    6 күн мурун

    Vlad always talking about 69 just to I térciese other snitches 🤦🏽‍♂️

  99. SmileUp4

    SmileUp4

    6 күн мурун

    These Mafia dudes all snitch on each other! Its embarrassing, Rat infestation !!!

    • Jack Crown

      Jack Crown

      6 күн мурун

      Hootie and JC haven't snitched. Mike Kali hasn't either. There's others. But yeah many are rats.

  100. Iberville Zee

    Iberville Zee

    6 күн мурун

    People often say that "You signed up for this" as a rebuttal to someone snitching....... And they're right. But you also sign up to do business with bad people with low morals. People with low morals rob, lie, scam, kill, and wait for it........ Snitch! Nobody is better than anyone else in the Mob. They're all bad and given the motivation, they'll turn on each other in the streets or in the courtroom. It's just of matter of who strikes first. I have no sympathy for ANY of them.

Кийинки